היום, יותר מתמיד, כדי להצליח, כולנו זקוקים לסטרטר...

ברוכים הבאים, אני שירית בן- ישראל,

אני יועצת אסטרטגית, מומחית לפיתוח עסקי- אישי ולשיווק יצירתי. ב- 15 השנים האחרונות אני מפתחת כלים ועסקים שמשפרים לאנשים את החיים. פיתחתי שיטה מנצחת (שיטת ש.מ.ך©) שהופכת ידע וניסיון של בעלי עסקים- לשיטה, מודל, כלים, שמבדלים אותם מעסקים אחרים.

כאן, בבלוג הסטרטר, תמצאו את כל מה שיזמים, פרילנסרים ובעלי עסקים קטנים צריכים כדי להניע רעיונות, מיזמים ותהליכים ולהפוך לבעלי עסקים רווחיים, תורמים ומשמעותיים.

יש לך רעיון או חלום לעסק משלך? פתחת עסק ואתה זקוק למיקוד עסקי ולכלים שיווקיים כדי להגדיל מכירות? יש לך בשורה אישית והיית רוצה להפוך אותה לשיטה, מודל כלים משלך, שיהפכו אותך למותג בתחום?

זקוק/ה לסטרטר? דבר/י איתי עכשיו: שירית- 0522-435-259

12.5.2016

3 השאלות שיעזרו לך לבנות עסק רווחי ומצליח


סיימת לימודים, הכשרות והתנסויות, יש לך מקצוע וגם תעודה וכול כולך משתוקק לעשייה... אולי כבר הכנת כרטיס ביקור, דף פייסבוק או בלוג... השקעת בסביבת עבודה או קליניקה חמודה... יש לך פליירים, השקעת קצת בקמפיין בגוגל או בפייסבוק אבל... התוצאות לא משהו.
אתה מאמין שהכול עניין של מזל וממשיך לנסות שוב ושוב ושוב,  דברים מתקדמים אבל לאט, לקוח פה לקוח שם, אבל לא משהו דרמטי שמרגש את חשבון הבנק שלך...

מכיר את הסיפור על הזקן החכם שפגש יום אחד קבצן ברחוב? הקבצן שלא היה לו מושג עם מי הוא מדבר, עצר את החכם ושאל אותו 3 שאלות: למה אתה כאן? לאן אתה הולך? יש סיבה חשובה שבגללה אתה הולך לשם? החכם התבונן בקבצן ושאל אותו כמה כסף הוא מרוויח ביום רגיל. לאחר ששמע את התשובה הכנה שניתנה לו, אמר החכם, " בוא תעבוד אצלי, בבקשה. אני אשלם לך פי עשרה מאותו סכום אם רק תשאל אותי את 3 השאלות האלה יום יום השכם בבוקר, לפני שאני עושה מדיטציה".

איינשטיין אמר שאם לא תשנה את הדרך תגיע לאותו מקום ותוצאה. ואיך זה קשור לעניינך? ובכן, ברגע שכבעל עסק תתחיל לשאול את עצמך בוקר וערב את 3 השאלות ששאל הקבצן שככל הנראה עד כה לא שאלת, תעלה על נתיב ההצלחה:
      1. למה אתה כאן? 
      2. לאן אתה הולך?
      3. יש סיבה חשובה שבגללה אתה הולך לשם?

שלוש השאלות הללו יאפשרו לך להגדיר במדויק את העסק שלך. הגדרה עסקית מדויקת מעניקה לך מיקוד עסקי. ומיקוד עסקי הוא המפתח להצלחה ומשיכת לקוחות בימינו.
  • סיבה- מי קהל היעד שלך כאן?
  • מטרה- מה הצורך של קהל היעד?
  • תוצאה- מה הפתרון שתיצור לבעיה ומה התועלת שתצמח ללקוח מהפתרון?
לימודים, הכשרות ותעודות הם רק צעד ראשון בתהליך. כיום, כדי להצליח חייבים לגבש מיקוד עסקי מדויק שעובר בין היתר דרך 3 שאלות המיקוד. אם אתה מרגיש שהסתובבת מספיק סביב הזנב של עצמך, שעשית ככל שביכולתך ובכל זאת לא השגת את התוצאות להן קיווית, ושטפטופי לקוחות לא מספקים אותך יותר, 
הגיע הזמן לשינוי. 
הגיע הרגע להתחיל לשאול את 3 שאלות חשובות כדי לגבש מיקוד עסקי שיצעיד אותך קדימה לעבר ההצלחה לה אתה ראוי.
עכשיו הזמן ליצור שפע גם בעסק שלך. 

למיקוד עסקי לוחצים כאן






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לך מה לומר? אשמח לשמוע...